05/10/09

SON MILLONARIO!!!

TOCOUME A LOTERÍA!!!

Non teño que ir máis a traballar, nin erguerme cediño polas mañáns, nin aturar ós xefes nunca máis!! Vanlle dar polo cú a todos!! Penso marchar á Franza a vivir nun hotel de Versailles, como un marqués, e así llas den todas con queixo!!

Penso pasar a vida viaxando, hai moitos sitios que quero coñecer, sen problemas de cartos ningún: o Xapón, Australia, África, Sudamérica en moto como fixera o rapaz aquel antes que lle saira barba, o Canadá todo...

Mas de repente, derrepenguente, Etelvina me chamou: ("Acorda, Caralladas malandro")

Foi um sonho, minha gente !



Gilberto Gil - Acertei no Milhar: www.gilbertogil.com.br, corte 11.


MERRRDE!!!

Hoxe non sonou o despertador pola mañá... máis era só porque marchei de vacacións pola Normandía (non todo vai ser Portugal!) unha semaniña. De lotería e de deixar o chollo, nada de nada. Estaba a soñar que eu era o protagonista da canción de Wilson Batista versionada por Gil Acertei no milhar...

Mais, como prometin, durante esta semana non quedades sós. Déixovos cun especial de Gilberto Gil: un temiña ó dia para vos entreter. E ademáis, con videos do youtube, que xa é o segundo tema que busco e non ten video en todo o internet!!


Que os disfrutedes. Ata a semana que ven!!


GILBERTO GIL - ACERTEI NO MILHAR

Etelvina, acertei no milhar
Ganhei quinhentos contos, não vou mais trabalhar
Você dê toda a roupa velha aos pobres
E a mobília podemos quebrar

Etelvina, vai ter outra lua-de-mel
Você vai ser madame, vai morar num grande hotel
Eu vou comprar um nome não sei onde
De Marquês Gil Moreira, de Visconde
Um professor de Francês, "Mon Amour"
Eu vou mudar seu nome pra Madame Pompadour

Até que enfim, agora sou feliz
Vou percorrer a Europa toda, até Paris
E os nossos filhos, oh, que inferno!
Eu vou pô-los num colégio interno
E telefone ao seu Mané do armazém
Porque eu não quero ficar devendo nada a ninguém
E vou comprar um avião azul
Para percorrer a América do Sul

Mas de repente, derrepenguente
Etelvina me chamou: "Está na hora do batente"
Mas derrepentemente, derrepenguente
Etelvina me chamou ("Acorda, Gil Moreira malandro")
Foi um sonho, minha gente !

Sem comentários:

Enviar um comentário