29/10/09

A LÍNGUA GALEGA VISTA DENDE PORTUGAL

É importante non só que os galegos sexamos conscientes da utilidade da nosa língua pra relacionármonos cós países da lusofonía, senón que en Portugal ou Brasil saiban da nosa orixe lingüística común.

Por iso, hoxe e mañán adicamos ó blog a dous videos do galego visto desde Portugal -hoxe- e visto desde o Brasil -mañán-. Que os disfrutedes.


1. Video da RTP sobre a intención do Governo Español de prohibir o uso do portugués por parte dos eurodeputados galegos. Numerosas intervencións en prol da co-identidade dos idiomas galego e portugués:




2. Tamén na RTP, hai un par de anos, facendose eco de que na Galiza queremos que emitan as televisións portuguesas:




Deste segundo video mencionar a "Fundacion Via Galego", que ten por principal finalidade "impulsionar o achegamento e facilitar a circulación cultural entre os países do sistema lingüístico galego-portugués", e onde podedes consultar, entre outras, o mapa da lusofonía. viagalego@viagalego.org

2 comentários:

  1. Bos vídeos!

    xa os coñecía... so queda aplicar...

    ResponderEliminar
  2. Verbas dun liberal portugues non lingüista, podería facernos reflexionar
    http://blog.liberal-social.org/escritas
    "Parece que um estudo hoje publicado descobriu que muitas crianças saídas do 4º ano da escola primária não sabem distinguir as escritas "vês" de "vez", "nós" de "noz", "há" de "à", ou "pás" de "paz".

    Pois, o meu filho de 5 anos já sabe ler e escrever perfeitamente, mas também falha nestas coisas, e eu tenho bastante dificuldade em explicar-lhe. Não é por ele ter 5 anos, é porque algumas coisas são mesmo inexplicáveis. Aquilo que é irracional é inexplicável".

    A língua dever-se-ia escrever uniformemente, de acordo com a sua fomética e com uma regra lógica. Sob pena de andarmos a gastar os neurónios das crianças com palermices sem sentido.

    Acho que debe aproximarse agal-rag, pero con sentidiño

    ResponderEliminar