10/02/10

CARNAVAL DE RIO

Quem estivera lá...
Sambódromo de Rio de Janeiro.
Fonte: http://www.viajes.net/carnavalriodejaneiro


Orixinalmente coñecido polo nome galego-portugues, Entrudo, "Combatido como jogo selvagem, o entrudo continuou a existir com esse nome até as primeiras décadas do século XX e existe até hoje no espírito das brincadeiras carnavalescas mais agressivas, como a "pipoca" do carnaval baiano ou o "mela-mela" da folia de Olinda".

A finais do século XIX "uma série e grupos carnavalescos ocupam as ruas do Rio de Janeiro, servindo de modelo para as diferentes folias. Nessa época, esses grupos eram chamados cordões, ranchos ou blocos. Atualmente, no Rio de Janeiro e em várias grandes e pequenas cidades as escolas de samba fazem desfiles organizados, verdadeiras disputas para a eleição da melhor escola do ano".


Na web http://www.blogger.com/www.rio-carnival.net podedes consultar o programa do Carnaval de Rio, a celebrar do 13 ó 16 de febreiro. Un tamén se pode facer unha idea da dimensión da festa de Rio consultando a interminable lista dos blocos carnavalescos que participan nos desfiles dos sambódromos. Podedes facelo visitando entroutras as páxinas http://www.brasilcultura.com.br/cultura/programacao-dos-blocos-do-carnaval-carioca-2010/ e http://www.carnavaldobrasil.com.br/index.php?mod=mat&id_materia=1232


Mais información:
- Programa do 13 ó 16 de febreiro: http://rio-carnival.net/rio_carnival/rio_carnival_programs.php
- O carnaval do Brasil en wikipedia.

2 comentários:

  1. Este comentário foi removido pelo autor.

    ResponderEliminar
  2. Respeitos ao máximo para o Brasil, o noso entroido ten disfraces máis quentes! xD

    ResponderEliminar