24/07/09

FESTIVAL DE PAREDES DE COURA

Outro ano máis, xa está eiqui un dos meus festivais de rock favoritos de cada verán: o Festival de Paredes de Coura. Dende o xoves 30 ao sábado 1 de agosto.

Favorito polos carteis que ano tras ano conseguen reunir (en 2008, Sex Pistols, Primal Scream ou The Mars Volta entre moitos outros), pola beleza do seu esceario natural, e por ser o maior festival de rock que se celebra na "raia" entre Galiza e Portugal. Na vila portuguesa de Paredes de Coura, apenas a 25 km. de Tui:


Ver mapa más grande


Este ano, cartel de luxo con Franz Ferdinand o xoves 30, Nine Inch Nails o venres 31 e os suecos The Hives



o sábado 1 como cabezas de cartel. Podedes consultar toda a información no site do festival http://www.paredesdecoura.com/ (e se aínda estades a tempo, mercar as entradas!!)

2 comentários:

  1. Olá, vi a indicação deste blog no blog do Prof. Jayme Bueno, pois estava muito interessao na Galícia. A razão de meu interesse é que meus ancestrais vieram desta região, da cidade de El Ferrol. Contudo não sei nada a partir daí, de que cidade são, quantos eram... Meu sobrenome é JUBETTE, gostaria de saber se é um sobrenome comum por aí, pois aqui nunca achei ninguém além da minha família.
    Meu e-mail é rafaelpinheiro212@hotmail.com, ficaria muito grato se pudesses escrever!
    Rafael

    ResponderEliminar
  2. Ola Rafael, voute escrever ao e-mail e falamos. Muito obrigado pela tua post. Abraço.

    ResponderEliminar