08/07/09

ARMAGEDDON

O certo é que non tiña pensado falar da tentativa de homicidio peperil sobre a nosa lingua -a lingua de todos, esa que algúns non falándoa nin defendéndoa queren facerse chamar bilingües- ata que definitivamente publiquen os resultados da famosa enquisa e teñamos sobre a mesa a cuadratura do círculo: que los niños de los papás que no quieren que sus niños hablen el gallego tengan eso que ellos llaman libertáz, al tiempo que el pepé demuestra su espíritu galleguista y de defensa de nuestro bienamado gallego en romerías y pulpadas y demás fiestas "populares" (o de populares con segundas, claro).

Pero claro, o blog leva xa máis de 15 días camiñados, e da enquisa do demo seguimos sen saber nada, nin si vai sair, nin si houbo participación, nin nada. Vai ti saber, ou é que non dan abasto con tanta participación (que non superará, nin coas súas mellores contas, o 50%), ou é que lles está levando tempo de máis o "cociñado" dos resultados.

Así que ata entón, imos quentado motores. Hoxe aproveito un excelente artigo de onte no blog de Antón Losada para deixar que a súa pluma afiada fale por todos nós:

En un breve pero merecido descanso de su incansable lucha para librar al castellano de su extinción definitiva a manos de los galegotalibáns, aquella secta fanática camuflada tras el blandito bipartito, el conselleiro Vázquez ha explicado que la culpa no es del boogie, sino de tres millones de euros de pufo. Por ellos y sólo por ellos, no habrá gratuidad, ni dinero para implantar Bolonia en nuestras universidades. En un presupuesto total que supera los 2.300 millones de euros, la pérdida de tres puede parecer tontería, pero oculta un Armageddon deficitario. La educación en Galicia bien puede esperar sin exponernos a un big bang presupuestario que, de no ser administrado por tan sagaz gestor, puede acabar arruinando el sistema financiero mundial o, peor aún, alguna fiesta gastronómica veraniega (sigue).

Sem comentários:

Enviar um comentário