tag:blogger.com,1999:blog-5093811228648649997.post5251317339589894354..comments2023-06-30T16:20:32.479+01:00Comments on MENOS MAL QUE NOS QUEDA PORTUGAL: EUROCIDADE, LIDERADO, AVEUnknownnoreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-5093811228648649997.post-13605470774167215012010-05-14T08:53:06.998+01:002010-05-14T08:53:06.998+01:00No, no, se ti desde que te fuches á outra punta de...No, no, se ti desde que te fuches á outra punta de Europa en tren estás posto!!<br /><br />Iso si, fagan o AVE que fagan, van ter que vixilar o tema dos polizóns que viaxan sen pagar... :-DAnxohttps://www.blogger.com/profile/09122274891733924712noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5093811228648649997.post-52046777447865231002010-05-13T17:16:28.346+01:002010-05-13T17:16:28.346+01:00Esquecera sumar á listaxe outro punto, Vilagarcía!...Esquecera sumar á listaxe outro punto, Vilagarcía! En calquera caso, ora cuns trens que paren de xeito selectivo e outros que liguen cidades directamente, ora parando en todas, unha liña Porto-Braga-(Valença)-Vigo-Pontevedra-(Vilagarcía)-(Padrón)-Compostela-A Coruña permitiría ter un Eixo ben coesionado por tren.Vixíahttp://torrevixia.blogspot.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5093811228648649997.post-85217477568865400532010-05-13T17:09:11.008+01:002010-05-13T17:09:11.008+01:00Na miña opinión o que se está a facer ben en Franc...Na miña opinión o que se está a facer ben en Francia e moi mal na Galiza é o tema dos camiños de ferro. Ata hai uns anos había só unha vía da Coruña ata Vigo, con moitas paradas. A solución para modernizala foi facela recta, mais non cun novo trazado, senón quitando varias curvas e facendo novos túneis, ou sexa, aproveitando por pedazos a vella infraestrutura (aínda que duplicada). Con este Vixíahttp://torrevixia.blogspot.comnoreply@blogger.com